Wednesday, February 9, 2011

SERTAI KUMPULAN KAMI

CARA PENDAFTARAN :
  1. Modal jadi AGEN adalah RM150
  2. Modal jadi MOBILE adalah RM2400
CARA PENDAFTARAN & PEMBAYARAN :-

1. Bank - in jumlah RM150.00 anda ke :-
    A/C Maybank : 156057399943 (Mohd Fairuz bin Ab. Kudus)

2. Sila hantar SMS ke 019-9413448 (Bank, tarikh, masa bank-in, jumlah RM) & (Nama penuh, No Kad Pengenalan, No hp, alamat dan username pilihan anda)

3. Anda akan menerima produk (1 set produk iaitu 1 botol ROMELLE HOMME + 1 botol ROMELLE FEMME + 1 kotak 3 wangian + flyers + 1 paper bag) kami akan CASH DELIVERY ( jika alamat berdekatan ) & BY POST ( jika alamat jauh ) berserta salinan borang ahli ke alamat yg tlh diberi setelah pengesahan pembayaran diterima oleh pihak kami. (kami akan sertakan no rujukan pos laju kepada anda)

4. Setelah segala maklumat anda disahkan, pihak kami akan mendaftarkan akaun anda dalam tempoh 24 jam.

5. Pihak kami akan memaklumkan kepada pihak anda setelah pendaftaran dibuat dan anda akan menerima maklumat lanjut dari pihak syarikat melalui SMS.

6. Sebagai bonus, nama anda dan no contact anda akan disenaraikan di dalam blog ini sebagai alternatif  promosi bersama kumpulan kami.

atau

Hubungi nombor agen kami mengikut alamat terhampir dengan kawasan  anda seperti yang tertera di laman blog ini bagi urusan secara bersemuka.

Terima kasih, selamat maju jaya.


PENAFIAN: Ini bukan laman web rasmi syarikat. Ini adalah laman blog sokongan untuk tujuan PROMOSI sahaja. Tiada kaitan dengan laman web syarikat yang disertai. Contoh pendapatan adalah simulasi sahaja. Pendapatan sebenar bergantung kepada usaha setiap peserta. Kami tidak menjamin sebarang pendapatan TETAP.

No comments:

Post a Comment